دیگ امتحان باکتری 4 واحدی با دکتر صادقی فرد و پاکزاد برام غول نیسدیگ نگرانی آز باکتری رو ندارمدیگ استرسایی مث این رو ندارم ک تو ی هفته دو تا امتحان 4 واحدی رو داشته باشمدیگ نگرانیم این نیس ک بیوشیمی از دکتر بختیاری یا صیدخانی چند میگیرمیا اینکه اقای صابری سر کارورزی مصطفی چ سوالایی باز میخاد بپرسه یا اینکه چجور حالمونو بگیرهدیگ سر کلاس رفتنای آز ایمنی تموم شددیگ موقع خستگی یا دلتنگی نمیریم اتاق 108 پیش مریم و بقیه بچها ک چایی مونده تو فلاسک بخوریم و واقعا هم حالمون خوب میشدیا عصرا اونقد ذوق ندارم برا داخل شهر رفتن با زهرا و سارهشبا ک نمیریم بشینیم تو حیاط خابگا...و حتی تغییرای بزرگتر...همه چی عوض شده...دیگ سال ب سال هم احوالی از کسی نمیپرسم...حتی بهترین دوستاماره همه چی عوض شده!!!منظورم دغدغه هاست...ولی ی چیز خوب هنوز بدون تغییر مونده اینکه خاطرات اونموقعا هنوز برام شیرینه و هنوز یادشون حس خوبیه!!!امیدوارم دغدغه ها و خاطراتتون همیشه شیرین و خوب باشهپ.ن: این متنو با گوشی گذاشتم اگ دیدین کج و معوجه!!! سلام علوم آزمایشگاهی...
ما را در سایت سلام علوم آزمایشگاهی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: يکشنبه 19 آذر 1396 ساعت: 19:48